Sidor

torsdag 22 september 2011

Två dagar ledigt...

Nu har jag haft två dagars ledigt och går snart på min jobb helg. Blä. Jag vill inte jobba helger...men jag vill heller inte jobba mån-fre. Jag vill aldrig jobba.

Nu har jag iaf löst Österrike resan och Örebro och Kalmar. Gytt.
Nu ska jag bara fixa barnvakt till Ukrainaresan ja och Österrike.
Hunden skickar vi på pensionat! ;)
Det händer iallafall något tiden fram till jul! Det gillas. <3
Men det var inte det jag skulle skriva om...

Vad har hänt dessa två dagar då?

Igår var N hemma hela dagen o mös med mig. Kl 14 var jag inne i Malmö och lämnade N på min mammas jobb. Hon ÄLSKAR att vara där! Från Malmö bar det av till Lund och hämade S på hans jobb. Vid 16 kom J hem till oss då körde vi tillbaka till Lund och hämtade S. (Ja det är två S, aningen förvirrande!)
Vidare gick färden till Halmstad. Det gick bra att köra, var lite köer upp till Helsingborg sen lättade förutom vädret som gjorde allt annat än lättade! Upp till Örjans Vall, vem fan är Örjan?! Upp på läktaren J och S och jag och S. Det blev 1-5! :) Tjoho! Körde hem direkt efter matchen. Och inom MAX på vägen!

Idag har vi gjort absolut NADA. Eller ja, vi har varit på Knattegympa! :) Annars inget.
Jag var inom jobb och kollade på schemat som var hittat. Undrar var det var...då jag var oskyldig....!!!!!!!

Nu börjar mitt andra favvoprogram. Kniven mot Strupen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar