Sidor

måndag 12 september 2011

Måndag.

Efter att ha jobbat ett par vardagar nu i en vecka så märker man hur stressigt det är. Jisses.
Jag åt frukost kl 13 och C 13,40. Normalt?!
Men det flöt på bra tyckte jag ändå, haha, jag tyckte, men C sa inget annat så...
Var på golvet mellan 11-13.40 och fick upp grönsakerna och Chark/kött skiten.

Kl 16 slutade jag, hämtade N på dagis kvart över, hem och då hade S gjort fiskgratäng till oss! Massa mums!

Halv sex var det föräldrarmöte på dagis. Totalt onödigt. Varför har man det egentligen?! Skicka ut lappar om ni har någon infortmation...Aja. Det var slut 1.5 timme senare. Och då körde jag o hämtade N hos hennes farmor sen hem och hon bad om redan i bilen att få gå o lägga sig.

När vi kom hem bytte hon om till pyamas själv och fick då gå o lägga sig... halv åtta. Inte lätt att vara liten och gå upp kl 06 på morgonen.

Nu stormar det deluxe ute och vattnet droppar fint ner...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar